כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המאבק על כבוד התורה

תיעוד: הזכיין של אנג'ל ממתג את הסניף מחדש

הזכיין של מאפיית אנג'ל ברחוב בארי בבני ברק החליף לפני שעה קלה את השלט בפתח החנות ומעתה במקום אנג'ל הסניף נקרא "בייקרי בארי" | גם הזכיין של אנג'ל ברחוב חזון איש מיתג את עצמו מחדש | צפו בתיעוד

תיעוד: הזכיין של אנג'ל ממתג את הסניף מחדש
מחליפים שלט ברחוב בארי צילום: ידיעות בני ברק בטלגרם

לאחר הפרסום כי סניף אנג'ל ברמת שלמה בירושלים עומד בפני סגירה וכבר זימן את עובדיו לשימוע לפני פיטורים, אמש (ראשון) דיווחנו כי שני סניפים בבני ברק של המאפייה עוברים שינויים דרמטיים בעקבות החרם החרדי: סניפי הזכיינות ברחוב חזון איש בעיר וסניף אנג'ל ברחוב בארי ממתגים את עצמם תחת שם חדש.

הבעלים של הסניף ברחוב בארי אמר אמש לנתן משי מ'חדשות הסקופים': "עקב המחאה אנחנו החלטנו להוריד את השם ולעבור החל ממחר לשם חדש 'ביקרי בארי'. לכבוד עמלי התורה, לכבוד כבוד השם מחליפים את השם, כולל המוצרים".

לשאלה האם הרגיש את ההשלכות של המחאה הצרכנית, למרות שהבהיר כי הוא רק זכיין, השיב: "הרגשנו כי עדיין המותג של אנג'ל מתנוסס למעלה". לדבריו, "אנחנו מקווים שהחל ממחר זה ישתנה".

ואכן היום מגיע תיעוד בו נראים בעלי החנות מחליפים את השלט בכניסה למאפייה ברחוב בארי בבני ברק. המקום ממותג מחדש תחת השם "בייקרי בארי'.

גם הזכיין של אנג'ל ברחוב חזון איש מיתג את עצמו מחדש ומעתה הוא נקרא "מגדנית שפיצר". "היסטוריה בבני ברק!", כותב העיתונאי אבי רבינא, "מאפיית אנג'ל המפורסמת ברחוב חזו"א, עוזבת את החברה בשל הפגיעה בכבוד התורה. מהיום מגדניית שפיצר. לקראת חג שבועות, תיכנסו תהנו ועל הדרך תחזקו יהודי שנרמס ע"י אנג'ל. רחוב חזו"א 2 בני ברק".

יועץ התקשורת מני גירא שוורץ הסביר לישראל כהן ויקי אדמקר ברדיו 'קול ברמה' כי באנג'ל מתנהל מאבק בין-דורי. בעוד הצעירים לא רוצים להתעסק עם הנושא של המאפייה שאינו רווחי מספיק ומעדיפים להתמקד בנדל"ן, הוותיקים לא מוכנים לוותר ורוצים לשמר על המותג הזה. "זה השם שלהם, זה המעמד שלהם, זה הכבוד שלהם". המאבק הזה הוא הסיבה לדבריו שבמאפייה לא ממהרים לפתור את המשבר.

בנוסף, הוא טוען כי מדובר באידיאולוגיה. "בשני פוסטים מטעם המשפחה, הבנו שמדובר באנשים שרואים בנו החרדים משהו בעייתי". לאור כך הוא טוען, החברה ממנפת את האירוע: גם אולי לנסות ולשנות את המודל של החברה ובנוסף היא עושה סיבוב על הראש של החברה החרדית ומרוויחה אהדה בחוגים בחברה הישראלית.

עוד בנושא:

מאפיית אנג'ל חרם צרכני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד