כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"שלא יספרו לנו סיפורים"

הזכיין שעזב את אנג'ל: "הייתה לי חנות מלאה בערב חג"

אהרון חיימוב, זכיין מבני ברק שעזב את מאפיית אנג'ל ל'אבי רצון בבוקר' ב'גלי ישראל': "אם היינו עדיין עם אנג'ל - בערב חג היית רואה אצלי עוד חנות של אנג'ל ריקה. ברוך השם הייתה לי חנות מלאה בערב חג"

הזכיין שעזב את אנג'ל: "הייתה לי חנות מלאה בערב חג"
החרם על מאפיית אנג'ל צילום: Flash90

אהרון חיימוב, הזכיין של אנג'ל מרחוב בארי בבני ברק שעזב בשבוע שעבר את מאפיית אנג'ל ושינה את שמו ל'בייקרי בארי' שוחח הבוקר (ראשון) עם אבי רצון ברדיו גלי ישראל ואמר כי בזכות השינוי שעשה החנות שלו הייתה מלאה בערב חג השבועות. 

"אם היינו עדיין עם אנג'ל - בערב חג היית רואה אצלי עוד חנות של אנג'ל ריקה. ברוך השם הייתה לי חנות מלאה בערב חג, אנשים באים לעודד ולתמוך. שלא יספרו לנו סיפורים, החרם החרדי לא נכשל".

"ערב החג היה מצוין בזכות החלפת השם. אנשים הגיעו ותמכו. החנות הייתה מלאה. היה מיוחד", הוא סיפר. 

לדבריו, "הרבה אנשים מגיעים לגבות, אנשים מגיעים לתמוך, כי בכל זאת זה להחליף מותג בשם פרטי ואנשים באים ומחזקים וכל אלה שעזבו בגלל החרם חזרו".

"הכי חשוב זה להחזיק עוד כמה אברכים אם זה ימשיך ככה להיות גבוה", הוא מתייחס להצלחה לאחר החלפת השם. "כל המוצרים כרגע זה לא אנג'ל ואנשים באו וראו שהמוצרים איכותיים וברמה מעולה".

לבסוף הוא אומר: "הכי חשוב שלא יגידו ב-ynet וכל המקום האלה שטוענים שהחרם החרדי נכשל. החרם החרדי לא נכשל ועודנו קיים עד שלא יתנצלו".

עמוד ההוראה וחבר המועצת הגר"י זילברשטיין התייחס לראשונה לחרם החרדי על מוצרי מאפיית אנג'ל, ואמר כי אמנם לא הייתה הוראה מגדולי ישראל להחרים, אך הציבור הרגיש שאי אפשר לשתוק על כבוד התורה, ולכך המחאה היא במקום.

בנוסף, בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה הגאון רבי גבריאל יוסף לוי ראש ישיבת 'באר התורה' (גיל) מתייחס לחרם: "שאלתי מישהו מה החדשות אמרו לי אנג'ל. שאלתי מה קרה הרי הפגינו גם לפני כן? אבל לא! הפגינו נגד הגדול בישראל… אני בעד זה שיעשו כזה דבר שילמדו קצת לקח…. צריך יותר לא לקנות".

כזכור, חבר הכנסת לשעבר עמר בר לב שמונה רק לאחרונה ליו"ר דירקטוריון מאפיית אנג'ל, השתתף בשבוע שעבר בהפגנת "השוויון בנטל" מול ביתו של ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין בבני ברק. הצעד גרר זעם רב בקרב רבים וברשת צברה תאוצה יוזמה להחרים את המאפייה וכרוזים בעיר בני ברק קראו לתושבים שלא לרכוש את מוצריה.

עוד בנושא:

 

חרם צרכני מאפיית אנג'ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 82 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד