כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"אין כמו קירוב לבבות"

תיעוד: השיחה של בכירי אנג'ל בבית הרב זצ"ל

בתיעוד וידאו נראים בכירי מאפיית אנג'ל בניחום אבלים בבית ראש הישיבה זצ"ל משוחחים עם האח, הרב שלמה אדלשטיין. "תמיד אפשר להתנצל ותמיד אפשר לפתוח מערכת יחסים חדשה". צפו

תיעוד: השיחה של בכירי אנג'ל בבית הרב זצ"ל
עמר בר לב, וירון אנג'ל בבית ראש הישיבה צילום: באדיבות המצלם

תיעוד שמתפרסם הערב (ראשון) מביא את הרגעים בהם ישבו בכירי מאפיית אנג'ל, עמר בר לב וירון אנג'ל, בביתו של מרן ראש הישיבה זצ"ל והגישו את מכתבי ההתנצלות לאח של ראש הישיבה, הרב שלמה אדלשטיין.

"תמיד אפשר להתנצל ותמיד אפשר לפתוח מערכת יחסים חדשה", אמר הרב אדלשטיין. יו"ר הדירקטוריון השיב בר לב: "אין כמו קירוב לבבות".

בתוך כך, בציבור החרדי מחבקים את ההתנצלות של בכירי אנג'ל ושורה של אנשי תקשורת ופוליטיקאים אומרים כי יירכשו באופן יזום מוצרים של המאפייה.

העיתונאי אריה ארליך פרסם תמונה בה הוא נראה רוכש לחם של אנג'ל לצד הכיתוב: "חזל"ש". עוד כתב: "החרם הסתיים. חשוב להראות שאנחנו לא רק נוחים לכעוס, אלא גם נוחים לרצות. בשעות הקרובות אגש למאפייה וארכוש ממיטב מוצרי אנג'ל".

העיתונאי ישראל כהן כותב: "רשמית: מאפיית אנג'ל מפרסמת את מכתב ההתנצלות באתר החברה. מהלך כנה ואמיתי. ללא ספק המשבר מאחורינו. הציבור החרדי ישיב לאנגל בכבוד ששמור למי שהתנצלו בכל לב".

איש הימין חנן עמיאור פרסם: "כל כך הרבה לקחים מהמכתב הזה. על תחכומו של הספין השקרי לפיו לאנג'ל לא אכפת כי היא בעצם מפסידה על החרדים, הקונים רק לחם בפיקוח, על אחריותו של נושא תפקיד בכיר להצהרותיו גם במסגרת חייו הפרטיים, ובעיקר על השנאה. מתברר שהיא לא משתלמת. בכלל. כמו שכתב ירון אנג'ל בעצמו - מודה ועוזב ירוחם".

עוד בנושא:

 

 

מאפיית אנג'ל הרב גרשון אדלשטיין עמר בר לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד