צפו • גואטה תוקף את ראשי התאגיד: "כולם אשכנזים, איפה בוזגלו?"
בעוד ש"ס קיבלה את שדרשה - רדיו חרדי בתאגיד השידור הישראלי, עלה אמש מזכ"ל התנועה ח"כ יגאל גואטה ותקף את ראשי התאגיד: "זו רוח המפקד. אין ייצוג הולם למזרחים, ובמועצה אין ייצוג הולם לשאר העדות, ואין ייצוג הולם לחרדים" הוידאו לפניכם

