י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"ארצות הברית המרושעת"

לאחר הרשעת המנהיגים: דברי החיזוק של ראשי 'לב טהור' לחברי הכת

"אנו כפופים לדעת התורה האמיתית מדור לדור ואדרבא בדור הזה אנו מחויבים למסור נפש על כך יותר ויותר ולכן אנו עושים מאמצים לחתן עם בנינו ובנותינו מוקדם ככל האפשר. אין לנו פחד מאלו הלועגים לרצון השם" | מכתב חיזוק של ראשי 'לב טהור' בעקבות הרשעת שני המנהיגים

לאחר הרשעת המנהיגים: דברי החיזוק של ראשי 'לב טהור' לחברי הכת
בחורים ב'לב טהור' צילום: באדיבות המצלם

בעקבות הרשעתם של ראשי 'לב טהור', נחמן הלברנץ ומאיר רוזנר בשישה אישומים פליליים חמורים שעשויים לשלוח אותם לעשרות שנים בכלא, כתבו יורשיהם המנהיגים כיום את הכת, מכתב חיזוק לאנשיהם, שנודדים בימים אלה בעולם בחיפוש אחר מדינה "שלא תרדוף אותם", כהגדרתם. תוכנו של המכתב הגיע לידי 'בחדרי חרדים'.

הם פותחים את המכתב ומדגישים כי הם עושי "רק את רצון אביהם שבשמים, בימים אלה רבינו נשפט על ידי הממלכה הרומית המרושעת והם האשימו אותנו ויש זעם גדול על כך שהמנהיג של לב טהור הורשע".

"כן, אנו שמחים להודיע ​​ליראי השם כי העובדה שאנו אשמים בעבירה על חוקי רומי הרעים אינה דבר חדש, אך אנו אשמים בכך בכל דור ודור, בשמירה על התורה הקדושה וזה נחשב זכות וכבוד עבורנו", הם מציינים.

כיתת לימוד בכת לב טהור.

המכתב המלא: "מה לך יוצא ליסקל? על שעשיתי רצון אבא שבשמים" בימים אלו עמד כ"ק רבינו שליט"א למשפט במלכות רומי הרשעה, והאשימו אותו בכל טענותיהם, וכולם גועשים ורועשים, אכן נאשם מנהיג הכת הסאדיסטית כת לב טהור. ובכן, שמחים אנו להודיע ליראי ה' ולחושבי שמו, כי היותנו נאשמים בחוקי רומי הרשעה אינו דבר חדש מהיום, אלא בכל דור ודור אנו נאשמים ויוצאים בקולר, על קיום התורה הקדושה, ולזכות ולכבוד נחשבת לנו.

התורה הקדושה ציותה לנו שלא לאחר נישואי בנינו ובנותינו, כמו שאמרה תורה (ויקרא יט, כט) אל תחלל את בתך וגו', ופי' בתרגום יונתן, "ולא תשהון למסבא בנתיכון לגוברין סמוך לפירקיהון, דלא יטעוון בזנו בתר עממי ארעא". וכן איתא בגמ' סנהדרין (ע"ו עמוד א’) "אל תחלל את בתך וגו' רבי אליעזר אומר זה המשיא את בתו לזקן, רבי עקיבא אומר זה המשיא בתו בוגרת".

וכן מבואר בראשונים, ובשו"ע אה"ע סימן א'. אנו כפופים לדעת תורה אמיתית מדור דור, ואדרבה בדור זה אנו מחויבים למסור את נפשינו עליה יותר ויותר, ולכן אנו משתדלים להשיא את בנינו ובנותינו סמוך לפירקן, ואין אנו חוששים כלל מכל המתלוצצים על רצון ה'. ובכן ההאשמה התחילה, שהרשעים כים נטפלו לאשה אחת שעזבה את קהילתנו, וחטפו בכוח את בתה הנשואה מתחת בעלה נגד רצונה, באמרם שהיא עדיין קטנה לפי חוקות הגויים, ולקחו אותה בכוח למדינת אמריקה הרשעה, שם החזיקו אותה רשעי הערב רב בבית חולים לחולי נפש, ולאחר מכן בבית סגור ומסוגר תחת שמירת בחור רווק הידוע לשמצה.

צעקה הנערה ואין מושיע לה, האישה האומללה פנתה לכל גורם אפשרי שיוציאו אותה משביה, אבל כל קריאותיה הלכו לשווא. כששמע דודה כ"ק רבינו שליט"א מזה, הוא נסע במיוחד להצילה על אף שידע היטב הסכנה שכרוכה בזה, ובהזדמנות ראשונה הלך להצילה גם ביום שבת קודש, כמבואר בשו"ע (או”ח ש”ו סעיף י”ד, חו”מ תכ”ו סעיף א’) שצריכים להציל את הנרדף מיד הרודף אפילו בשבת.

גם אחרי שהרשעים הודו בכך שהאישה האומללה ביקשה בעצמה לבוא לעזרתה, בכל זאת האשימו את כ"ק רבינו שליט"א בעוון "חטיפת ילדים" והאחרון הכביד שהוסיפו עוד אשמה על אשמה, במה שעזרו לה לחזור לבעלה, ולפי חוקותיהם המתועבים להינשא כדת משה וישראל הינו מעשה מגונה אשר לא יעשה.

בידינו מאות ראיות והוכחות, שהאישה הזאת עברה התעללות וייסורים תחת שוביה, והיא ברחה מרצונה מרודפיה מבקשי נפשה, וכן שהאישה הזאת נישאה לבעלה מרצונה הטוב ובהסכמת הוריה, וגם האישה עצמה העידה כזאת בבית המשפט.

אבל משפט זה לא התנהל בכלל לראות האם הייתה כאן חטיפת ילדים, או האם הייתה כאן ארגון בניגוד לחוק, ברור היה לכל מי שהשתתף במשפט זה, כי הם באים על ה' ועל משיחו. הפושע ישראל שבא כעד מדינה הציע לחברי המושבעים בפרוטרוט הלכות טהרה וקדושת ישראל, כדי להסביר להם שלהינשא כדת משה וישראל היא התעללות ועינוי נפש, ולכן הגזר דין מובן מאליו.

כל מאמצינו להביא ראיות הוכחות ועדויות נדחו על הסף, וכל סיפורי הבל של שונאינו ורודפינו נתקבלו בכבוד גדול. אכן עוד יהודה רד עם אל, וכל מימות שבעולם לא ישטפו את אהבתינו לבורא כל העולמים אבינו שבשמים. כבר אמרו חכמינו ז"ל (ויקרא רבה לב, א): "אימתי כרום זלות, לכשירומם הקב"ה כרם בזוי בעולמו, אין כרמו של הקדוש ברוך הוא אלא ישראל, שנאמר כי כרם ה' צבאות בית ישראל ואיש יהודה נטע שעשועיו וכו’. אימתי כרום זלות, לכשירומם הקב"ה מצוות בזויות בעולם.

מה לך יוצא ליסקל? על שמלתי את בני. מה לך יוצא לישרף? על ששמרתי את השבת. מה לך יוצא ליהרג? על שאכלתי מצה. מה לך לוקה בפרגול? על שעשיתי סוכה, על שנטלתי לולב, על שהנחתי תפילין, על שהטלתי תכלת, על שעשיתי רצון אבא שבשמים. הדא הוא דכתיב: ואמר אליו מה המכות האלה בין ידיך ואמר אשר הכיתי בית מאהבי - מכות האלה גרמו לי להאהב לאבי שבשמים".

כבר זה כמה עשורים שרודפינו ומבקשי נפשינו חושבים תמיד שהפעם הצליחו לשבור את רוחנו, אבל רוח ה' שנשבע לנו הקב"ה "כי לא תשכח מפי זרעו”, היא העומדת לרגלינו לעלות מעלה מעלה בדרכי ה', ועוד במהרה נזכה לראות בישועת הקב"ה, בקיום ההבטחה (ישעיהו נד, יז): "כל כלי יוצר עליך לא יצלח וכל לשון תקום איתך למשפט תרשיעי זאת נחלת עבדי ה' וצדקתם מאתי נאום ה'”, ובקרוב נזכה לומר "שברנא ליה בשביין תקוף הימנותא”, בביאת גואל צדק, בב"א.

עוד בנושא:

התוכנית נחשפת: "מתכננים לרצוח הילדים"

מכות עם חגורה ותענית דיבור לנשים חוטאות

האב נעצר בשגרירות - הילדים אוחדו עם אמם

דרמה: פשיטה משטרתית על כת 'לב טהור'

הרבנית טלר שמחפשת את 3 ילדיה: "מישהו משחד את השוטרים"

דרמה בגואטמלה: שוטרים פשטו על 'לב טהור'

עוד בנושא:

יריות וסכינים על הרבנית שבאה לחלץ את בתה

הזוועות: "הלקאה פומבית לתלמיד "סורר" - כמו באינקוויזיציה"

זוועות 'לב טהור': "עינויים של היטלר. מזעזע"

אחד מילדיה של שרה טלר - נחטף ברחוב

'לב טהור' על דוכן הנאשמים: כתב אישום נגד כנופיית חוטפי הילדים

האח והאחות נמצאו במבצע משטרתי נרחב

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', משרד המשפטים האמריקאי פרסם ביום רביעי האחרון את הסעיפים החמורים בהם הורשעו שני מנהיגי 'לב טהור', נחמן הלברנץ בן ה-39 ומאיר רוזנר בן ה-45, שהורשעו בין הייתר בחטיפת אח ואחות, אחייניו יענטא וחיים טלר, מאמם שרה טלר, אחותו של הלברנץ וכן בהתעללות במשך שנים בשאר ילדי הכת.

שני המורשעים; מאיר רוזנר/נחמן הלברנץ.

מכתב האישום עולה כי הבת יענטא נחטפה יחד עם אחיה בעיצומה של שבת קודש מברוקלין בניו יורק למקסיקו סיטי, בעודה בת 14, כשכוונת הלברנץ ורוזנר היתה להחזירה ל'בעלה' בן ה-20, לו נישאה בעל כורחה.

דמיאן וויליאמס, תובע המחוז הדרומי של ניו יורק, הודיע ​​כי נחמן הלברנץ ומאיר רוזנר הורשעו על ידי חבר מושבעים בבית המשפט הפדרלי בעבירות של התעללות בילדים וחטיפתם, בתום משפט שארך למעלה משלוש שנים.

עוד בנושא:

הילדים נחטפו מחופשים לספיידרמן. רוזנר נהג

דרמה לילית: האח מ'לב טהור' נלקח למעצר

חמשת מנהיגי לב טהור נעצרו בפשיטה לילית

תוך חילול שבת: נער ונערה נחטפו לתוך רכב בחסות החשיכה

אברהם משה נעלם - השאיר מסרים בסידור

המורשעים תכננו כאמור לחטוף את יענטא טלר, בת ה-14, ואת אחיה חיים בן 12, מאמם שרה טלר, בתו של מנהיג ומייסד הכת שלמה הלברנץ ע"ה, שנמלטה יחד עמם מהכת בגואטמלה והשתכנה בוודרידג' שבניו יורק. לאחר מכן הבריחו השניים את הילדים מעבר לגבולות ארה"ב למקסיקו, שם התאחדה הילדה עם "בעלה" הבוגר, דבר שהוא מנוגד לחוק.

האחים שנחטפו; יענטא וחיים טלר.

ראשי הכת הורו לזוגות הקטינים הבלתי חוקיים שנישאו בכת, לספר לאנשים מחוץ ל'לב טהור', שהם לא נשואים, להעמיד פנים שהם מבוגרים יותר, וללדת תינוקות בבתיהם ולא בבתי חולים. ובמיוחד להסתיר את הגילאים הצעירים של האמהות מהציבור.

מחומרת המעשים המתוארים בכתב האישום, רוזנר והלברנץ עלולים לרצות עונש מאסר כבד שעשוי להגיע עד ל-30 שנה מאחורי סורג ובריח ואף יותר באם יכלילו השופטים גם את הכניסה בתואנות שווא לאזור המאובטח של שדה תעופה, עבירה שעונשה המירבי הוא חמש שנות מאסר.

לב טהור נחמן הלברנץ חטיפת ילדים נישואי קטינים מאיר רוזנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד