י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"כמו גן ילדים"

אמנון אברמוביץ' במתקפה על בנט: "הוא כישלון"

הפרשן הפוליטי המזוהה עם השמאל תוקף את התנהלותו של ראש הממשלה, ומאשים אותו בכך שלא הצליח לשמור על אנשי מפלגתו: "צריך קודם כל לנהל את אנשיו לפני שהוא מנהל את העולם". הוא ביקר אותו על בחירת אנשים ותקף את לשכתו: "ריב בין שתי קבוצות ילדים"

אמנון אברמוביץ' במתקפה על בנט: "הוא כישלון"
אמנון אברמוביץ' צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ביקורת על התנהלותו של ראש הממשלה נפתלי בנט, בעקבות עזיבתה המפתיעה של עידית סילמן את הקואליציה, מהלך שמסתמן כפירוק הממשלה בקרוב. אמנון אברמוביץ', פרשן 'חדשות 12', תוקף את בנט ומטיל עליו את האחריות לטלטלה הפוליטית.

הפרשן המזוהה עם השמאל אמר ב'ערוץ 12': "מה ביקשו מבנט? רק משימה אחת היתה לו - לשמור על שישה אנשים וגם בזה הוא לא הצליח, במקום לתווך בין עידית לשמוליק הוא נוסע לתווך בין פוטין לזלנסקי - מי ביקש ממנו? הוא כישלון".

עוד אמר אברמוביץ: "הוא כל הזמן חתר להיות גלובלי ולא פרובינציאלי אבל ראש ממשלה צריך קודם כל לנהל את אנשיו לפני שהוא מנהל את העולם".

"היו לו הצלחות בעולם אבל זה לא עוזר, אריאל שרון חזר על המשפט 'על החברים תשמור קרוב אבל את העריקים הפוטנציאליים תשמור עוד יותר קרוב'. בנט לא ידע לעשות את זה, זה דפוס שמלווה אותו שלוש שנים והנה רואים את התוצאות'".

עוד בנושא:

בנוסף הוא תקף את אופן בחירת האנשים שלו למפלגה, "לבנט יש דפוס התנהגות קבוע - הוא כושל בבחירת אנשים וכושל בניהול האנשים שאותם בחר לא נכון".

"תיראי מי עזב אותו", אמר אברמוביץ' ופירט: "שי מימון, רוני ססובר, אלון דוידי, אשר כהן ועמיחי שיקלי, ובנט בחר אותם, לא הבנתי למה לא הכריז על שיקלי כפורש, לפחות שתהיה הרתעה".

אמנון אברמוביץ נפתלי בנט עידית סילמן פרישה מהקואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד