שר הכלכלה ברקת נעל את המסחר בבורסה לניירות ערך בניו-יורק
הבורסה בניו-יורק נצבעה הלילה בכחול-לבן: שר הכלכלה ניר ברקת זכה לכבוד מיוחד ונעל את המסחר בבורסה הגדולה בעולם בטקס חגיגי, במסגרתו נצבעה הבורסה האמריקאית כולה בדגלי ישראל. השר ברקת למשקיעים: "מי שישקיע בישראל ירוויח בענק"
19.09.23

