גורם מדיני: "חמאסטאן לא תהיה יותר"
גורם מדיני בכיר התייחס למלחמה בדרום ואמר כי "מעריכים שחמסטאן לא תהיה יותר". לדבריו, "לא עושים יותר הקש בגג". הגורם התייחס לאפשרות של הקמת ממשלת חירום ואמר: "כשנכנסים מתחת לאלונקה לא אומרים שמישהו אחר ייצא מתחתיה במקומי"
09.10.23

