גוטליב לנתניהו: "על שום מה אתה מתנצל? הרמטכ"ל הכשיר סרבנות"
חה"כ טלי גוטליב הגיבה להודעת הגיבוי שהוציא ראש הממשלה לרמטכ"ל ותהתה: "אדוני ראש הממשלה, על שום מה אתה מתנצל?". גוטליב טענה: "להתנצל? רק על זה שהרמטכ"ל - שבשתיקה הכשיר סרבנות, נשאר בתפקידו"
16.08.23

