כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"קונים את החרדים בשקל תשעים"

זעם חרדי על מאפיית אנג'ל: "כמו השמאלן שזרק שטרות על בחורי ישיבה"

בעצת יחצ"ניה חילקה הבוקר מאפיית אנג'ל מספר קרטונים של לחמים בעיר בני ברק - ובכך חשבה להתפייס עם הציבור החרדי לאחר הריאיון המבזה של היו"ר בר לב בסוף השבוע. המהלך התקבל בכעס רב בקרב החרדים. "שוב פעם חושבים שאפשר לקנות את החרדים בשקל תשעים"

זעם חרדי על מאפיית אנג'ל: "כמו השמאלן שזרק שטרות על בחורי ישיבה"
החלוקה של אנג'ל בבני ברק צילום: דוד קשת

זעם ותחושת עלבון בציבור החרדי בעקבות הניסיון של מאפיית אנג'ל לקנות את סליחת החרדים בנזיד עדשים. הבוקר (שני) חילקה המאפייה מספר קרטונים של לחמים בעיר בני ברק במחשבה שתמונה כזאת תפיג את הזעם ברחוב החרדי.

חרדים רבים הגיבו על כך ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ בזעם ואמרו כי "שוב פעם חושבים שאפשר לקנות את החרדים בשקל תשעים. מבזים אותו ואז עושים עליו סיבוב יח"צ כדי שישכח. הם ממשיכים כנראה "להתייעץ" עם "יועצים" שחושבים שקונים חרדים בזול.. 'חלקו להם לחם בחינם וכולם יסתערו ויאהבו אתכם'".

רבים מציינים כי אחרי ההתנצלות בשבוע שעבר כאשר קברניטי המאפייה עלו לביתו של ראש הישיבה זצ"ל והגישו את מכתבי ההתנצלות הייתה תחושה שנעשה צעד חשוב, על אף שהגיע מאוחר מדי, והנה נפתח הסדק דרכו תוכל החברה הוותיקה לשוב אל לבו של הציבור החרדי.

אך אז הגיע סוף השבוע ואיתו הריאיון הבזוי של היו"ר עמר בר לב שחזר בו בפה מלא מן ההתנצלות שהגיש בכתב, צעד שגרם לציבור החרדי להבין שעושים עליו סיבוב - והזעם בעקבות כך החל לבעבע, עוד יותר מאשר לאחר ההפגנה מול ביתו של ראש הישיבה זצ"ל.

"החלוקה של הלחמים הבוקר בבני ברק זה אותו דפוס התנהגות כמו השמאלן שזרק שטרות כסף על בחורי הישיבה בבית וגן לפני פסח", ציין חרדי באחת מקבוצות הווטסאפ.

חרדי נוסף כתב בקבוצה בה היו אנשי יח"צ שעובדים עם אנג'ל: "בפעם הבאה מציע לכם לגשת לאברך מן המניין בבני ברק או בנתיבות ולשאול אותו איך לדעתו תתבטא התנצלות אמיתית. האם בפרסום מודעות רחוב ופרסום על חלוקת לחם או אולי סבסוד והדפסת ספריו של ר' גרשון. אני די מנחש מה הוא יענה".

חרדי אחר סיכם: "אתם יכולים להמשיך בדרככם הזו בסוף החודש, המספרים לא ישקרו ויוכיחו האם הציבור נענה, סלח, הבין, או שלא. לתחושתי, עדיין לא".

בציבור החרדי דרושים ממאפיית אנג'ל לפטר לאלתר את יו"ר הדירקטוריון בר לב שהפך לסדין אדום עבור הציבור החרדי, ומי שמייצג יותר מכל את שנאת החרדים שעולה באחרונה ביתר שאת ברחוב הישראלי. אך באנג'ל כלל לא ממהרים לעשות את הצעד הזה.

עוד בנושא:

 

מאפיית אנג'ל עמר בר לב חרם הרב גרשון אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 68 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד