הח"כים החרדים התכנסו בבני ברק: "להסיג את המשטרה מהעיר"
בגג עיריית ב"ב התכנסו הערב הח"כים מש"ס ומיהדות התורה, לצד ראש העיר רובינשטיין שקרא למשטרה "להסיג את כוחותיה מרחובות העיר" • השר ליצמן: "צריך לבדוק מי נתן את ההוראה להשתמש בנשק חם" • גפני: "עלינו לסיים את מה שקורה אצלנו ולהפסיק את מה שקורה במשטרה"

