אחרי המכתב: ארבל נפגש עם השגריר האוקראיני
אחרי ששלח מכתב לנשיא אוקראינה זלנסקי הבוקר נפגש חה"כ משה ארבל עם השגריר בישראל והביע דאגה רבה ממדיניות הממשלה הנוכחית והתנהלותה ביחס לרבבות יהודים מאמינים חסידי ברסלב תוך התעלמות מהזכות לחופש הדת ומהמחוייבות ההיסטורית בין שתי המדינות

