כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לצד העימות בשידור

סערת אנג'ל: איש התקשורת פרסם סקר; אלו התוצאות

ברקע החרם הצרכני החרדי נגד מאפיית אנג'ל, פרסם איש התקשורת ינון מגל סקר בחשבון הטוויטר הפופולרי שלו והתוצאות היו חד משמעיות - רוב עצום בעד המשך החרם על המאפייה

סערת אנג'ל: איש התקשורת פרסם סקר; אלו התוצאות
לחמים של אנג'ל צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

איש התקשורת ינון מגל שמחזיק בקרוב ל-300 אלף עוקבים בטוויטר, העלה סקר למשך 24 שעות שבו הציג שאלה; האם אתה תומך בחרם של החרדים על מאפיית אנג'ל? 6,428 מעוקביו בחרו להצביע.

ובכן התוצאות היו חד משמעיות - 63.5% בעד החרם על המאפייה, לעומת 29.2% שהצביעו נגד החרם ו-7.3% שהצביעו "לא יודע".

בתוך כך, בפתח התוכנית המשותפת של מגל ובן כספית ברדיו 103FM, דנו השניים בחרם החרדי על מאפיית אנג'ל, זאת לאחר השתתפותו של עמר בר־לב, יו"ר דירקטוריון החברה, בהפגנה בבני ברק מול ביתו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין. בן כספית אמר: "לא מצליח להבין את החרדים. אני חושד מתחילת האירוע שהם קצת התבלבלו, ששכרון הכוח עלה להם קצת אתה יודע לאן. הם עדיין 15 אחוז מהאוכלוסייה נכון להרגע, למה הם עושים את הדבר הזה?".

ינון מגל השיב לו: "אתם לא הוצאתם כסף מהמדינה לפני דקה? עשיתם חרם כלכלי על מדינת ישראל. לא עשיתם את זה? פתאום, אחד שמתעצבן שיו"ר אנג'ל מפגין לו מול הבית, אז הוא אומר 'אני את החלה שלהם לא קונה, אז פתאום זה כבר לא בסדר". בתגובה אמר כספית: "אתם מענישים מאפייה היסטורית, סמל של ירושלים".

עוד בנושא:

בהמשך, סיפר בן כי "יש דיבור על חרם על מערך הכשרות. זו יכולה להיות פצצת אטום. אנחנו רבים יותר מהחרדים". ינון לא התרגש: "חילונים שמחרימים הם די מעט, רוב הציבור הוא מסורתי. רוב הציבור לא יחרים מסעדות כשרות. הכול בסדר, אפשר להתקדם". בתגובה אמר בן: "אתה טועה".

סקר חרם צרכני מאפיית אנג'ל ינון מגל בן כספית טוויטר רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד