שר הביטחון גנץ חתם על הסכם ביטחוני עם שר ההגנה המרוקאי
שר הביטחון גנץ חתם עם שר ההגנה המרוקאי עבד אל-לטיף לודיי על הסכם שיתוף פעולה ביטחוני עם מרוקו | גנץ: "דבר מאוד משמעותי שיאפשר לנו גם להחליף דעות, יאפשר להיכנס לפרויקטים משותפים. אני חושב שהיחסים בין מרוקו לישראל צריכים להמשיך ולהתהדק"
24.11.21

