כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"זה משבר פוליטי"

היועצת מנתחת: "אנג'ל תורמת לליבוי הלהבות"

"צובעים את המשבר בצבעים דתיים אבל זה משבר פוליטי לכל דבר". כך טוענת אילנית חיות, יועצת לניהול משברים בחברות גדולות, על סערת החרם נגד מאפיית אנג'ל ומבקרת בחריפות את התנהלות המאפייה במשבר

היועצת מנתחת: "אנג'ל תורמת לליבוי הלהבות"
חרם על חלות אנג'ל במאה שערים צילום: פלאש 90

אילנית חיות, יועצת לניהול משברים בחברות גדולות, התראיינה ברדיו 103fm והתייחסה למשבר של אנג'ל. זאת, לאחר שבערים החרדיות ורגש החרם על המאפייה בעקבות השתתפותו של יו"ר הדירקטוריון עמר בר־לב בהפגנה נגד חוק הגיוס מול ביתו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין.

בפתח דבריה, טענה כי "אחד הדברים הבסיסיים במשבר, זה לזהות שאתה במשבר ולהתחיל לנהל אותו מיד. אנג'ל שותקת מתחילת המשבר ועד היום - אפשר להניח שהם לא זיהו מיד שהם במשבר, הם לא העריכו נכון לאן זה יתגלגל. חבל, במשבר מטפלים כשגובה הלהבות עדיין נמוך. החברה הייתה צריכה להוציא הודעה שאין לה קשר לאירוע, להרחיק ולנתק את עצמה מהאירוע".

עוד בנושא:

עוד הוסיפה חיות ואמרה: "באותה ההודעה, החברה הייתה צריכה גם לומר שיש לה כבוד לדת ולמסורת והיא מכבדת כל קהל לקוחותיה בלי יוצא מן הכלל. במקביל, אנג'ל הייתה צריכה לפנות מאחורי הקלעים לראשי המגזר החרדי ולהבהיר את עמדתה. היא לא עשתה זאת, או שעשתה זאת לא בזמן".

בהמשך, טענה חיות כי צובעים את המשבר בצבעים דתיים, אך מדובר במשבר פוליטי לכל דבר: "כבר לא אומרים שזה חרם בגלל ההפגנה, אלא בגלל פגיעה בדת. לאנג'ל יש מזל אחד גדול - אני לא רואה את ברמן מסתערת ולוקחת את נתחי השוק של אנג'ל, אין לה שום עניין לעשות זאת כי גם בתוך זירה תחרותית במגזר העסקי יש כלל שלא מנצלים סיטואציות כאלה. בנוסף לכך, בברמן יודעים שהיום זה אנג'ל ומחר זה הם. כרגע א'נגל מפסידה מכירות, אבל לא בהכרח מפסידה כסף".

ניהול משברים מאפיית אנג'ל חרם צרכני רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד