המנכ"ל תקף; שאשא-ביטון מגיבה: "אינו ראוי להיות איש אמון"
שרת החינוך יפעת שאשא ביטון מגיבה היום לפיטורי מנכ"ל משרדה, שיצא למתקפה נגדה באוזני עיתונאים: "התנהלותו מוכיחה כי אינו ראוי להיות איש אמון. לא נותר לי אלא להצטער על הסגנון" | היא שללה את טענתו כי הפיטורים הגיעו סביב הטיפול בנגיף הקורונה במערכת החינוך

