כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
למד לקח?

סערת אנג'ל: עומר בר לב נשאל האם הוא מתחרט

שבועיים לתוך סערת החרם על אנג'ל. השר עומר בר לב ממשיך להתראיין ולהתחמק מהסערה שעורר. בסיומו של ראיון אמש שעסק בנושא אחר הוא נשאל האם הוא מביע חרטה על הגעתו להפגין בבני ברק וסירב להתייחס | האם יש לו כוונות לחזור לפוליטיקה?

סערת אנג'ל: עומר בר לב נשאל האם הוא מתחרט
עומר בר לב צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

השר לביטחון פנים לשעבר עומר בר לב, שבמשמרתו התרחשה הבריחה מכלא גלבוע, התראיין ב'חדשות 12' בנושא תוצאות ועדת הבדיקה, כשבסיום הראיון נשאל על סערת המחאה החרדית נגד מאפיית אנג'ל.

"היו עליך טענות גדלות לרבות קריאות לחרם על מאפיית אנג'ל בשל היותך יו"ר הדירקטוריון והשתתפותך בהפגנה בבני ברק, האם תרצה להגיב על זה?" שאלה המגישה נטע לי שם טוב.

ובר לב השיב: "לא, אני לא רוצה להגיב על זה. יש לי שני כובעים, הכובע ההוא והכובע הזה ועכשיו בכובע הזה אני בכובע הנוכחי ועמך הסליחה".

בר לב מפגין בבני ברק.

שם טוב הוסיפה לשאול: "בסוף היו כלפיך טענות גדולות בכל זאת החרם לא עבד. על רקע מה שראינו, מצד אחד הטענות ומצד שני הנתונים, האם אתה מתחרט על מה שהיה או שדווקא תמשיך ללכת להפגנות הללו", תהתה. 

השר בר לב נכנע קמעא והשיב: "תאמיני לי אני בקי ויודע. אני אמרתי שאני לא מעוניין להתייחס ואני חושב שהציבור יפעל כפי שהוא רואה לנכון הציבור יותר נבון וחכם מכולנו".

הוא נשאל לסיום האם הוא מתחמק מלהתייחס לנושא כי הוא מתכנן חזרה לפוליטיקה? "אין לי תוכניות כאלה", אמר השר לשעבר בר לב והוסיף: "יש שאלה בכלל מבחינתי אם יש לאן לחזור ולכן הזמן יאמר את שלו", כשהוא מתכוון למפלגת 'העבודה' שלפי רוב הסקרים נמחקת ונעלמת מהמפה הפוליטית.

עוד בנושא:

 

מאפיית אנג'ל עומר בר לב חרם צרכני חרטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד